Wajib Baca Kenapa Penyakit Tidak Sembuh Sembuh


I N F O C E L L M A X X ðŸ’šðŸ’šðŸ’šðŸ’šðŸ’šðŸ’šðŸ’šðŸ’šðŸ’šðŸ’š
Assalamuallaikum ... WAJIB BACA! MENGAPA PENYAKIT TAK SEMBUH-SEMBUH?
✓ Tugas Cellmaxx bukan untuk menyembuhkan penyakit TETAPI tugas Cellmaxx hanya untuk mengaktifkan kembali stem sel induk dewasa manusia untuk mengeluarkan 3 hingga 4 juta stem sel badan kita yang baru untuk pulihkan kembali kesihatan kita.
✓ Ini bermaksud sel badan kita sendiri yang berfungsi untuk merawat penyakit yang kita alami.
✓ Cellmaxx dihasilkan hanya untuk mengaktifkan stem sel induk dewasa kita yang tidak aktif supaya kembali aktif serta dapat menghasilkan stem sel induk yang baru & banyak untuk tumbesaran manusia.
✓ CELLMAXX merupakan produk kesihatan yang pertama di dunia dalam bentuk serbuk pra campuran ekstrak Aphanizomenon Flos Aqua (AFA), Oligosaccharidedan buah Pic.
✓ Ianya mampu diserap oleh tubuh manusia sehingga 95% dan mengandungi lebih dari 50 jenis vitamin, mineral, klorofil, asid amino, asid lemak perlu dan pelbagai enzim penting yang tidak dapat diperolehi secara menyeluruh dari produk-produk kesihatan lain di pasaran.
✓ CellMaxx adalah makanan pelbagai fungsi yang diciptakan dari Alga Hijau Biru dari spesies ( Aphanizomenon Flos Aquea ) yang terhasil dari Hulu Tasik Klamath, Oregon di Amerika Syarikat.
✓ Jika spirulina terhasil di permukaan tasik, lumut AFA pula terhasil dan hidup segar di dasar tasik dan muncul di permukaan tasik pada waktu tengahari.
✓ Justeru ia lebih bebas dr pencemaran. Superfood unik ini mengandungi Polisakarida, Phycocyanin, Klorofil, L-seletchin ligand, Vitamin, Trace Mineral, Beta Carotene, Asid Amino dan Phenylethlamine ( PEA ).
✓ Sebatian ini bertanggung jawab untuk meningkatkan dan menyokong sistem imun manusia.
✓ Penyelidikan baru menunjukkan Blue Green Algae ( Aphanizomenon Flos Aquae ) bertindak sebagai badan sokongan sistem semulajadi oleh sel-sel stem yang beredar untuk membantu menyembuhkan, menjana semua dan memperbaiki diri sendiri secara semulajadi.
✓ Formula khas bioaktifnya membantu memetabolismekan protein serta mampu menghapuskan sisa toksik malah amat membantu sistem pertahanan badan dalam menentang pembentukan-pembentukan patologi, yis, kulat dan virus.
✓ AFA Cellmaxx mampu mengalakkan penghasilan stem cell dewasa dan Natural Killer ( NK Cell ) dalam tubuh manusia secara semulajadi serta menyembuhkan pelbagai jenis penyakit seperti strok, kerosakan hati, buah pinggang, diabetes, penyakit jantung, arthiritis, darah tinggi, kanser, lukemia, kemurungan, sawan, gout dan lain-lain.
✓ Pengambilan AFA secara berterusan mampu menggalakkan penghasilan Natural Killer ( NK ) sebanyak 40% dari dalam darah ke tisu-tisu dan sekaligus membunuh sel-sel kanser secara semulajadi
✓ Orang kata gambar dan testimoni boleh direka. Betul. Tapi pengalaman sendiri memasarkan AFA Cellmaxx memberikan dimensi yang berbeza yang tidak pernah drasai sebelum ini.
✓ Testimoni terbaru yang dilihat sendiri adalah seawal 7 minit selepas pengambilan 1 sachet Cellmaxx, Memang amat memberangsangkan.
✓ Terima kasih.....
✓ Dari saya)
✓ Assalamualaikum. Kalau ada sesiapa dikalangan keluarga .Anda bermasaallah kesihatan tolong syorkan Cellmaxx..insyaallah dgn izin allah cellmaxx berkesan...baik masalah kronic 

Whatsapp 011-14503411 (Mobile Stokis CellMaxx Putrajaya)
Wajib Baca Kenapa Penyakit Tidak Sembuh Sembuh Wajib Baca Kenapa Penyakit Tidak Sembuh Sembuh Reviewed by Kreativ on 4:33:00 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.