CellMaxx Penipu?

CellMaxx tipu? CellMaxx penipu?



Ada setengah pihak mengatakan CellMaxx tidak menyembuhkan penyakit, malah ia didaftarkan di bawah akta pemakanan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)

No pendaftaran CellMaxx KKM - 163/S/95 JLD 74

JAWAPANYA ialah BENAR, CELLMAXX TIDAK MENYEMBUHKAN ATAU MERAWAT SESUATU PENYAKIT!!

"Pertama sekali ramai yang sebenarnya menganggapkan CellMaxx yg menyembuhkan penyakit dan menilai daripada segi berapa sachet atau kotak yang perlu diambil utk menyembuhkan penyakit.

Ingin saya beritahu CellMaxx TIDAK menyembuhkan daripada apa-apa penyakit, yang menyembuhkan adalah stem cell yg dihasilkan dari tubuh badan kita sendiri hasil daripada pengambilan CellMaxx.
Oleh itu berapa lama ia akan menampakkan kesan tergantung kepada beberapa faktor seperti JENIS PENYAKIT , UMUR , JANTINA , DIET PEMAKANAN dan sebagainya. Adakala pengambilan 1 ke 2 sachet sudah menampakkan kesan kerana tulang sum sum berinteraksi dengan cepat kerana faktor faktor yang diatas.


Fungsi CellMaxx membantu perembesan stem cell dari tulang sum sum dan lebih banyak stem cells yang keluar maka lebih cepat proses rejuvenasi dan regenerasi sel yg berlaku. Maka oleh itu pengambilan CellMaxx yg berterusan akan membantu proses ini utk berlaku.


Masalah seterusnya apabila seseorang mengambil CellMaxx dan terhasilnya stem cells maka adakalanya (walaupun ianya jarang berlaku) pesakit akan merasakan "body adjustment" yang berlaku kerana tubuh terkejut hasil dari perembesan stem cells secara tiba2.

Sebagai contoh sekiranya seseorang itu berumur 50 tahun penghasilan stem cells secara semulajadi dari tubuhnya terhenti apabila umurnya mencecah 25 tahun oleh itu sudah 25 tahun sum sum tulangnya "tidur atau tidak berfungsi" setelah pengambilan CellMaxx dalam tempoh 1 ke 2 jam sum sum tulang tiba2 bangun dan bekerja semula oleh itu perubahan yg berlaku akan mengakibatkan seseorang itu mengalami "body adjustment".

Teruskan mengambil CellMaxx kerana perubahan itu hanya sementara sehingga tubuh badan pesakit itu mampu bertindak dan menerima perubahan tersebut."

Sekian Terima Kasih

Founder - Dr. Reza Ibrahim

Perlukan Cellmaxx? - Whatsapp 011-14503411


CellMaxx Penipu? CellMaxx Penipu? Reviewed by Kreativ on 8:09:00 PG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.